Укупно приказа странице

ЕВИДЕНТИРАЊЕ И ОКУПЉАЊЕ ПРЕВАРЕНИХ ОД WIENER STÄDTISCHE (ВИНЕР ШТЕДИШЕ) МОДЕЛА ЖИВОТНОГ ОСИГУРАЊА, У ЦИЉУ ОБЕШТЕЋЕЊА ( други део)


  • Зашто им ја сам не могу ништа?

Не може им нико ништа као појединац! Тужилаштво тражи сведоке, а то сте ви! Потребно је да престанете да се срамите што сте испали будале, и ја сам , па шта, веровао сам да имам посла са озбиљном фирмом преко које ћу, као што рекоше обезбедити сугурност за старе дане.
Не могу ух тужити јер немам доказа писменог, о томе шта ми је агент обећавао
  • Шта имам?

Имам њихов приручник за превару где пише како треба лагати будућег осигураника. Да би то било јако на суду требате ми Ви са својим изјавама да то и посведочите! Што више то боље! Зато позовите све које знате да радимо у том правцу!


Saznajte sve o osnovnoj tehnici prevare primenjivanoj od 

strane osiguravajućih kuća prilikom sklapanja "ugovora", tj.


 polise životnog osiguranja



Постави коментар