Укупно приказа странице

ЕВИДЕНТИРАЊЕ И ОКУПЉАЊЕ ПРЕВАРЕНИХ ОД WIENER STÄDTISCHE (ВИНЕР ШТЕДИШЕ) МОДЕЛА ЖИВОТНОГ ОСИГУРАЊА, У ЦИЉУ ОБЕШТЕЋЕЊА ( други део)


  • Зашто им ја сам не могу ништа?

Не може им нико ништа као појединац! Тужилаштво тражи сведоке, а то сте ви! Потребно је да престанете да се срамите што сте испали будале, и ја сам , па шта, веровао сам да имам посла са озбиљном фирмом преко које ћу, као што рекоше обезбедити сугурност за старе дане.
Не могу ух тужити јер немам доказа писменог, о томе шта ми је агент обећавао
  • Шта имам?

Имам њихов приручник за превару где пише како треба лагати будућег осигураника. Да би то било јако на суду требате ми Ви са својим изјавама да то и посведочите! Што више то боље! Зато позовите све које знате да радимо у том правцу!


Saznajte sve o osnovnoj tehnici prevare primenjivanoj od 

strane osiguravajućih kuća prilikom sklapanja "ugovora", tj.


 polise životnog osiguranja



9 коментара:

Dragoman је рекао...

Ako hocu da ih tuzim ja ih ne mogu nista?

Slavica је рекао...

Bila je kod mene neka moja rodjaka pa me gnjavila i davila da se osiguram kod njih ali ja nisam imala para za to.Sva sreca izgleda!

pedjolinor је рекао...

Svaka čast Gojko. Napokon se našao neko da raskrinka tu bandu prevarantsku. Sva osiguranja rade po istom šablonu, tako da ih treba raskrinkati a oštećenim ljudima vratiti novac.

Анониман је рекао...

U svakom poslu ima poluinformacija. Ugovor i sluzi da se procita pre nego se i potpise. Firma je legitimna, radi po standardima Beca koja postoji skoro 200 godina. Ja placam osiguranje vec 7 godina tako da sam i vise nego zadovoljan. Uvek su mi izlazili u susret. Nije korektno blatiti jednu citavu firmu zbog moguce poluinformacije dobijene od agenta koji mozda i ne radi direktno za Wiener. Samo manje strasti i sve se da resiti.

Unknown је рекао...

Ето, баш ми је драго да се јавио неко ко је задовољан са Штетишама. Нек је и анониман. Само бих волео да нам објасни како да прочитамо уговор пре потписивањања када га нема?

zima leto mene opet eto је рекао...

Sve ovo sa wiener stadtische me podseca na piramidalnu stednju iz 90-ih...Osiguranik i osiguravac moraju da imaju zakljucen Ugovor o osiguranju, shodno pravilima Zakona o obligacionim odnosima, a kojim se preciziraju njihove uzajamne obaveze.Ovde imamo samo lepe-prevarne reci i radnje agenta osiguranja, te izdatu polisu, koja ne menja pomenuti ugovor....Sve to jasno ukazuje da winer stadtische jasno ide sa prevarnim namerama u odnos sa buducim osiguranikom, jer ako nije tako ZASTO NIJE ZAKLJUCEN UGOVOR O OSIGURANJU KOJIM BI BIO PRECIZIRAN ODNOS IZMEDJU OSIGURANIKA I OSIGURAVACA.......LJudi pazite se ovih prevaranata, i nek vam na umu budu mnogoborojni primeri prevara kao na primer Elita international....POzdrav

Mirko је рекао...

Gospodine Rodiću,

Čitajući postove Vašeg bloga, ostao sam u nedoumici. Vi se predstavljate kao inspektor MUP-a Srbije, dakle državnog organa, a ne znam da li je Vama poznato da iza svih osiguravajućih kuća stoji Narodna banka Srbije. Njena nadležnost je da daje i oduzima dozvole osiguravajućim društvima. Da li ste se obratili NBS ? Šta oni kažu? Ja lično ne sumnjam u sve navode Vaše na raznim postovima pošto sam lično imao loša iskustva! Ali šta ako iza svih tih osiguravajućih kuča koje nude i privatne penzije stoji sama država?! Želim Vam svu sreću u Vašoj borbi i čestitam na hrabrosti!

Анониман је рекао...

Ja uplaćujem životno osiguranje, koje mi dođe i kao vid dugoročne štednje. Istina, kod druge kuće. Plaćam od 2007. na 10 god. 50 € mesečno, i zadovoljan sam. Skupiće se lep iznos, a tih 50 € mesečno bi verovatno potrošio na stvari koje mi baš i nisu potrebne. Osiguranje nisam uplaćivao putem agenata, već sam prokrstario Internetom, video kako je kod nas, kako u inostranstvu, i odabrao šta mi odgovara. Ugovor kojisam potpisao nema sitna slova, jasan je i fer. Otkupni iznosi pre isteka osiguranja, a koji su manji od do tada uplaćenih iznos su takvi da bi vas odbili od prevremenog prekida osiguranja. Što je po meni OK, jer osiguranje je dobrovoljno. Kome ne odgovara, može da bira klasičnu štednju.

Unknown је рекао...

Upravo tako, g. Anoniman!

Meni je drago kad čujem da je čovek doneo odluku koja mu odgovara na bazi jasnih činjenica i uputstava. Vi ste se obavestili preko interneta i doneli odluku. Problem je sa agentima koji kilijentu ne predstavljaju prave činjenice odnosno lažu, a osiguravajuče kuće tih agenata se od ovih ograđuju, a to nije fer, zato se umešao zakonodavac koji svu odgovornost za lagarije agenata, vraća u dvorište osiguravajućih kuća.

Dalje primetio sam da u medijima lažu i same kuće navodeći klijetima dobit od 40 do 50% na osiguranu sumu. Zato bih vam savetovao da pogledate dobro svoju pšolisu, vidite kolika Vam je osigurana suma, da li je u nju uključena obećana dobit. Dakle pomnožite 50 x 12, to je 600 evra godišnje puta 10 to je 6.000. Da li Vam je to osigurana suma?